top of page

Veelgestelde Vragen

Retourneren

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Het kan altijd zijn dat uw bestelling niet bevalt en dat u het wilt retourneren, om welke reden dan ook. Wij hanteren een wettelijke bedenktermijn van 14 dagen met daar bovenop nog een retourtermijn van 14 dagen. Dit houdt in dat u, na ontvangst van het product, 14 dagen bedenktijd heeft en daarnaast nog 14 dagen om het retour te sturen naar ons.

Voor alle informatie over retourneren gaat u naar Klachten en Retouren

​

​

Klachten

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Elke klacht nemen wij serieus en wij proberen deze zo goed mogelijk op te lossen.

Het beste wat u kan doen is contact opnemen met ons, of kijk voor meer informatie bij Klachten en Retouren.

Wat als ik een beschadigd product heb gekregen?

Wanneer u een beschadigd product hebt ontvangen dient u dit binnen 14 dagen aan ons te melden. Mocht dit gebeuren kunt u het beste een e-mail sturen naar info@serveermeer.nl met daarin onderstaande informatie. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

- Uw gegevens (ordernummer)

- Duidelijke foto's van het beschadigde product

Wat als ik een product niet ontvangen heb?

Wanneer u een product mist uit uw bestelling kunt u het beste contact met ons opnemen. Stuur ons een e-mail met uw ordernummer en geef daarbij aan wat u precies aan uw bestelling mist. Wij zullen dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. 

​

​

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Na ontvangst van uw bestelling streven wij er naar om uw bestelling binnen 2-3 werkdagen te versturen. Wanneer er mogelijk extra vertraging ontstaat in het verzenden van uw bestelling zullen wij ons best doen dit zo spoedig mogelijk te melden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat uw bestelling is ingepakt en mee is gegeven aan de pakketdienst ontvangt u een track en trace van de pakketdienst waarin u de bestelling kunt volgen.

Er lijkt wat verkeerd te gaan in de verzending van mijn bestelling, wat moet ik doen? 

Het kan voorkomen dat er iets mis is gegaan bij het verzenden of afhandelen van uw bestelling. Heeft u hier vragen over of wilt u iets wijzigen? Neem dan contact met ons op.

​

​

Bestellen en Betalen

Mijn bestelling is betaald, maar ik heb geen verder bericht ontvangen. Wat is er aan de hand?

Het kan voorkomen dat er een verkeerd e-mailadres is ingevuld waardoor u geen bevestigingsmail of track en trace ontvangt en u daardoor niet uw bestelling kunt volgen. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen zodat wij uw alsnog de juiste informatie kunnen toesturen. Het kan ook voorkomen dat er iets anders aan de hand is waardoor uw bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neemt u dan contact met ons op.

​

​

​

Stuur ons een bericht

bottom of page